Strefa nauczyciela

50-74% - powietrze złe
75-100% powietrze bardzo złe

Wycieczka do Czarnogóry 2-11.06.2014

Naszą podróż do Czarnogóry zaczęliśmy 2 czerwca o 21 spotykając się pod Starogardzkim Centrum Kultury. Przez całą noc jechaliśmy autobusem żeby rano dotrzeć do Wiednia. Na miejscu zobaczyliśmy wiele ogrodów, rzeźb oraz wspaniałą panoramę miasta. Po 22 ruszyliśmy dalej ku Bałkanom.

Rano, po przebudzeniu zobaczyliśmy malowniczą Chorwację, Bośnię i Hercegowinę oraz Czarnogórę. Około godziny 15 zameldowaliśmy się w hotelu i ruszyliśmy zwiedzać Ulcinj. Następnego dnia odwiedziliśmy plażę, niektórzy do teraz czują "tamtejsze" słońce Nazajutrz płynęliśmy promem żeby ujrzeć przepiękny Kotor. Na miejscu mieliśmy czas wolny podczas którego skosztowaliśmy lokalnej kuchni oraz zrobiliśmy zakupy. Kolejnym celem naszej podróży była Albania. Podczas pobytu tam mieliśmy nie raz styczność z mieszkańcami tego państwa. Wieczorem udaliśmy się na targ. Przed ciszą nocną obsługa hotelu wraz z naszymi opiekunami zorganizowali dla nas dyskotekę.

W drodze powrotnej odwiedziliśmy Dubrownik w Chorwacji oraz popłynęliśmy na jeden z Parków Narodowych gdzie woda była błękitna i przejrzysta. O 22 skierowaliśmy się w stronę Polski. W Starogardzie pojawiliśmy się przed 24 11 czerwca.