Strefa nauczyciela

50-74% - powietrze złe
75-100% powietrze bardzo złe

Wycieczka – Jastrzębia Góra – klasy 1b i 1c 12-14.06.2016

W niedzielę 12 czerwca o godzinie 9.00 zebraliśmy się pod stadionem im. Kazimierza Deyny w Starogardzie Gdańskim wszyscy wraz z opiekunami panią Martą Zbierańską, Dorotą Burczyk i Iwoną Kolaska z ekscytacja wyruszyliśmy w podróż do Jastrzębiej Góry. Na miejsce dotarliśmy około godziny 11. Pogoda nam dopisywała więc Panie zaprowadziły nas nad morze. Zrobiliśmy wiele cudownych zdjęć a także zbieraliśmy kamienie i muszelki. Wyczerpani świetna zabawa poszliśmy na obiad, jedzenie w pensjonacie było przepyszne. Mieliśmy także sporo czasu, aby zakupić pamiątki lub spędzić go na wspólnych wygłupach. Wieczorem ponownie udaliśmy się nad morze aby zobaczyć niesamowity zachód słońca. Kolejny dzień także pełen był atrakcji. Po śniadaniu wyruszyliśmy w drogę aby zobaczyć i zwiedzić latarnie morską w Rozewiu a także przejść przez Lisi Jar i spacerem nad brzegiem morza wrócić do pensjonatu. Wieczorem wszyscy wraz z paniami świetnie bawiliśmy się na dyskotece. Nadszedł ostatni dzień wycieczki, po śniadaniu wyruszyliśmy nad morze gdzie budowaliśmy zamki z piasku, a następnie mieliśmy czas, aby zaopatrzyć się w prezenty dla bliskich. Wszyscy cali i zdrowi wróciliśmy do Starogardu, gdzie czekali na nas stęsknieni rodzice. Wszyscy serdecznie podziękowaliśmy paniom za wspaniała opiekę i wraz z rodzinami wróciliśmy do domów. Poniżej nasza fotorelacja z wyjazdu Uśmiech.